Verzending en bezorging

Hoe en Waar wordt mijn bestelling bezorgd?

Indien u ervoor kiest om de bestelling te laten verzenden zal deze door Pols Motoren B.V. via de PostNL worden verzonden naar het opgegeven adres of pick-up point. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel. Wij bevestigen u per mail dat uw bestelling klaar ligt en u kunt deze dan komen afhalen.

De meeste aangeboden artikelen zijn op voorraad bij de leverancier en worden na ontvangst van de betaling binnen 2 werkdagen verstuurd. Alle bestellingen worden per PostNL verstuurd naar het opgegeven adres of pick-up point. Dit neemt gemiddeld 2 à 3 werkdagen in beslag.


U kunt op de site de status van u bestelling volgen. U dient uw bestellingen binnen 15 dagen bij Pols Motoren B.V. op te halen, indien u heeft aangegeven van afhalen gebruik te maken. Mocht een product om welke redenen niet direct leverbaar zijn brengen we u hiervan op de hoogte. Indien het product niet binnen een redelijk termijn leverbaar is kunt u uw bestelling uiteraard annuleren en/of een ander product kiezen.

Kan ik mijn bestelling ook naar een afwijkend aflever adres laten bezorgen?

Jazeker, maar geef dan duidelijk aan dat het factuur adres en leveringsadres afwijken, let erop dat u bij de verzending het juiste adres invult!

Kan Pols Motoren B.V. ook mijn bestelde producten monteren?

Pols Motoren B.V. is graag bereid u hiermee van dienst te zijn, u kunt dit heel eenvoudig aangeven in de verzendwijze keuze. Om een afspraak te plannen zal Pols Motoren B.V. contact met u opnemen na ontvangst van uw betaling.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De meeste aangeboden artikelen zijn op voorraad bij de leverancier en worden na ontvangst van de betaling binnen 2 werkdagen verstuurd. Alle bestellingen worden per bode verstuurd. Dit neemt 1-2 werkdagen in beslag.
U kunt op de site de status van uw bestelling volgen. U dient uw bestellingen binnen 15 dagen bij Pols Motoren B.V. op te halen, indien u van de mogelijkheid tot afhalen gebruik maakt. Mocht een product om welke redenen niet direct leverbaar zijn brengen we u hiervan op de hoogte. Indien het product niet binnen een redelijk termijn leverbaar is kunt u uw bestelling uiteraard annuleren en/of een ander product kiezen.

Wetgeving koop op afstand omschrijft hierover het volgende:

“Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Dit geldt niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.”

Wat als het bestelde product niet op voorraad is?

Mocht een product om welke redenen niet direct (binnen 3-5 werkdagen) leverbaar zijn brengen we hiervan op de hoogte. Mocht het product niet binnen een redelijk termijn leverbaar zijn kunt u uw bestelling uiteraard annuleren en/of een ander product kiezen.

Kan ik de status van mijn order volgen?

Zodra wij uw pakket hebben aangeboden bij de bezorgdienst, ontvangt u per e-mail een track&trace code, waarmee u uw pakketje kunt volgen. Als u een account hebt aangemaakt op onze site, kunt u ook daar de status van uw bestelling volgen. Uiteraard dient u hiervoor wel in te loggen. Mochten er onverwachte ontwikkelingen zijn, houden we u hiervan via e-mail op de hoogte.

Hoeveel verzendkosten komen er bij mijn bestelling?

Voor verzending van kleine waardes binnen Nederland hanteren wij een eigen bijdrage van slechts € 6,95.
Wij bereken u geen vrachtkosten op bestellingen binnen Nederland groter dan 100 euro.

Verzendingen naar het buitenland worden individueel berekend en zijn afhankelijk van de tarieven van de vervoerder.